Zapraszamy do odwiedzenia naszego obiektu.

DOBA HOTELOWA
Doba pobytu rozpoczyna się o godzinie 15.00 i trwa do godziny 11.00.

AUTOMATYCZNY SYSTEM REZERWACJI
Zautomatyzowaliśmy dla Państwa system meldowania się w obiekcie. Zapraszamy przez całą dobę. W związku z późnymi godzinami przyjazdu nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Podczas zameldowaniu należy okazać lub samodzielnie zeskanować dokument tożsamości.

KARTA DOSTĘPU
Karta dostępu, znajdująca się w Apartamencie, jednocześnie otwiera drzwi w budynku oraz uruchamia w wynajętym przez Państwa apartamencie instalację elektryczną.

Wychodząc z apartamentu prosimy o:
- zamykanie drzwi i okien - ich niezamknięcie spowoduje uruchomienie systemu alarmowego i przyjazd na miejsce ochrony lub innych służb porządkowych.
- zabieranie ze sobą karty dostępu do apartamentu. Po wyjęciu karty dostępu z czytnika mają Państwo 60 sekund na wyjście z Apartamentu.  

Karta dostępu umożliwia wejście do budynku, Apartamentu, a włożona do czytnika – rozbraja alarm oraz daje dostęp do energii elektrycznej i wody.

WCZEŚNIEJSZE LUB PÓŹNIEJSZE ZAKWATEROWANIE
Jeżeli chcieliby Państwo przyjechać wcześniej lub wyjechać później - prosimy o wpisanie tej informacji podczas rezerwacji lub kontaktowanie się z nami przez formularz rezerwacyjny, mailem lub telefonicznie.

PRZEDŁUŻANIE POBYTU
Jeżeli podoba się Państwu w naszym obiekcie, zapraszamy do przedłużania pobytu u Menedżera obiektu, najlepiej w godzinach 8.00 - 14.00 od pon do pt pod numerem +48 500 384 493.

Naszym Gościom udostępniamy możliwość samodzielnego zameldowania.

Po uiszczeniu opłaty za pobyt, na adres mailowy i/lub na telefon (sms), otrzymują Państwo
kod dostępu do budynku, następnie po zeskanowaniu dokumentu tożsamości na parterze obiektu kod do apartamentu.

Takie rozwiązanie gwarantuje pełną swobodę i dyskrecję.

Nie pobieramy dodatkowych opłat za późny przyjazd jeżeli Gość skorzysta z self check-in.

Dokładamy wszelkich starań aby czuli się Państwo dobrze w naszych apartamentach. Zachęcamy do korzystania z usług dodatkowych. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje dotyczące pobytu
w naszym obiekcie.

Zapraszamy do organizacji przyjęć w części wspólnej budynku po wcześniejszym uzgodnieniu z menedżerem obiektu.

Prosimy o wzajemne poszanowanie chęci do odpoczynku i relaksu na terenie obiekcie. Jednocześnie przypominamy, że cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do 8.00.

Dzieci do lat 3 przebywają bezpłatnie.

We wszystkich apartamentach obowiązuje zakaz palenia.

Jeżeli podoba się Państwu w naszym obiekcie, zapraszamy do przedłużania pobytu od pon - pt, w godzinach 8.00 - 16.00 pod numerem +48 500 384 493.

Zwierzęta domowe nie są akceptowane w naszych apartamentach.

Polecamy skorzystanie z przygotowanego specjalnie dla Państwa transferu z lotniska.

Możemy przewieźć większą lub mniejszą grupę z bagażami zarówno z lotniska Chopina jak i z lotniska w Modlinie. Jeśli podróżują Państwo z dziećmi, kierowca będzie dysponował specjalnych fotelikiem do przewozu dzieci.

Transfer jest realizowany codziennie również w godzinach nocnych.

Na lotnisku będzie czekał na Państwa kierowca z logo naszej firmy, który dowiezie Państwa wprost do apartamentu.

W przypadku opóźnienia samolotu, nasz kierowca zaczeka na Państwa.

Płatności za przewóz można dokonywać poprzez formularz rezerwacyjny.

Mogą Państwo zamówić tę usługę kilka dni przed przyjazdem, kontaktując się poprzez formularz kontaktowy.

Jeżeli przyjechali Państwo bardzo późno lub wyjeżdżają bardzo wcześnie, proponujemy skorzystanie z naszej usługi dodatkowej Na dobry początek dnia- produkty w koszyczku.

W zależności od Państwa preferencji, mogą być przygotowane w wersjach: klasycznej, na słodko lub wegetariańskiej.

Usługę można zamówić w formularzu rezerwacyjnym lub kilka dni przed przyjazdem poprzez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt.

Informację o rezygnacji z pobytu prosimy zgłaszać możliwie jak najszybciej przez formularz kontaktowy.

Jeżeli Gość nie przyjedzie i nie będzie z nim kontaktu, apartament zostanie skierowany do ponownej sprzedaży.

Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas szczególnie ważne.
Każdy apartament, jak i części wspólne, w obiekcie Śmiała 77 są chronione osobnymi systemami: alarmowymprzeciwpożarowym i chroniącym przed zalaniem.

SYSTEM ALARMOWY

Prosimy o zamykanie okien i drzwi oraz wyjmowanie karty dostępu z czytnika każdorazowo opuszczając Apartament. Tylko takie postępowanie pozwala załączyć indywidualny alarm w danym Apartamencie. Po wyjęciu karty dostępu z czytnika mają Państwo 60 sekund na wyjście z Apartamentu.

Każdorazowe wejście do Apartamentu wymaga rozbrojenia alarmu przez włożenie karty dostępu do czytnika.

Karta dostępu umożliwia dostęp do budynku, Apartamentu i włożona do czytnikarozbraja alarm oraz daje dostęp do energii elektrycznej i wody.

SEJF

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby Państwa pobyt oraz rzeczy pozostawione w apartamencie były bezpieczne. Każdy apartament wyposażony jest w bezpłatny sejf, zachęcamy do korzystania z niego. Prosimy, aby cenne dla  Państwa przedmioty były tam umieszczane.

SYSTEM PRZECIWPOŻAROWY

W każdym apartamencie znajdują się czujki wykrywające dym oraz wzrost temperatury. Są one szczególnie przydatne ze względu na możliwość przyrządzania posiłków w apartamentach.

SYSTEM CHRONIĄCY PRZED ZALANIEM

W każdej łazience zainstalowany jest czujnik kontrolujący poziom wody, w przypadku ewentualności zalania czujnik odcina automatycznie dopływ wody. Zapobiega to zalaniu pokoju oraz sąsiednich apartamentów.  Po osuszeniu podłogi czujnik automatycznie przywraca wodę w instalacji.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby Państwa pobyt u nas był przyjemny i bezpieczny. Nie odpowiadamy jednak za zaniedbania innych osób naruszających bezpieczeństwo.

Liczymy na Państwa zrozumienie i stosowanie się do zasad współżycia i dbania o wspólne dobro.

TOP
?

minimalny pobyt to 2 noce